Long Time No See~

Oj...har inte bloggat på typ år o.O'' hade nästan glömt bort att jag ens hade en blogg ehe ._.'
menmen nu är jag tillbaks 8)

Iallafall så ligger jag hemma och är sjuk, har legat hemma sen i onsdags...men ska nog gå till skolan imorn,
har ingen feber längre, och hostan stör mig inte så mycket mera :3

men det blir jobbigt att gå tillbaks D: typ tusen läxor som jag inte ens visste att vi hade, jaja det löser dig nog ^^'



btw, så ska jag försöka blogga så ofta jag kan, inte alltid jag orkar eller har tid...var i stort sett därför jag inte bloggat sen förra året o.O'''

aja, bloggar kanske senare idag :3

seyaa~~ <3

Folk som skrivit vad de tyckt om inlägget
Postat av: MichiS♥

Åh Aya-chan lilla mupp, stackare. Krya på dig. har inte sett dig i skolan, så misstänkte att du var sjuk D: <3

2011-01-26 @ 19:34:49
URL: http://suzukitwins.blogg.se/

Kommentera här så blir jag flum! <8 :

Namn:
Kommenterar du igen kom ihåg dig isånafall?

E-postadress: (Bara jag som ser ;)

URL/Din AWESOME blogg 8D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0