Sjuk :c

Då sitter man här och är sjuk :c

började bara med att jag glömde glasögonen hemma, fick världens huvudvärk av det ;__; fick en treo av Maria, funkade ett tag innan jag började må piss på spanskan, fick en nysattack och öhhh gick till skolsyster, som sjukskrev mig och ba "Det går influensa här" ;_______; hoppas för allt i världen att jag inte fått det  TT___TT vill kunna dansa imorn, har inte missat en enda Chu träning än så länge, håll tummarna att jag mår bättre imorn :D

blir ett kort inlägg .__. orkar inte skriva heh x)

baibaiii<3

Fin människa<3

Folk som skrivit vad de tyckt om inlägget
Postat av: MichiS

JAA! DEN VAR AWESOME! :D <3

2010-11-24 @ 16:27:32
URL: http://michisuzukidirengrey.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Nu har jag äntligen sett din blogg!!! :D

2010-11-25 @ 19:32:19
URL: http://lifebytilda.devote.se

Kommentera här så blir jag flum! <8 :

Namn:
Kommenterar du igen kom ihåg dig isånafall?

E-postadress: (Bara jag som ser ;)

URL/Din AWESOME blogg 8D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0