KAGRRA SPLITTRAS!!

Det underbara älskade Visual Kei bandet, Kagrra har gått ut med infon att de ska upphöra som band efter en konsert på C.C Lemon Hall i Tokyo den 3 mars 2011, innan upphörandet ska de släppa ett nytt album "Hyakkikenran" den 2 Februari. Sen avlutar dom med en sista turné som startar den 13 februari.

Jag...Jag älskar Kagrra, och är jätteledsen att de ska sluta efter 12 års skapande av musik, traditionell japansk musik blandat med rock...tillsammans låter det...underbart

jag kommer verkligen sakna dom...

Farväl Kagrra...älskar er för alltid<3333



Folk som skrivit vad de tyckt om inlägget

Kommentera här så blir jag flum! <8 :

Namn:
Kommenterar du igen kom ihåg dig isånafall?

E-postadress: (Bara jag som ser ;)

URL/Din AWESOME blogg 8D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0