Dagens händelse :3

Nu sitter jag och degar framför datorn och gör absolut ingenting .___. ingen social inne på msn ;-;
Iaf, idag såg vi på film på svenskan, hela klassen satt och käkade massa godis heela tiden 8DD och filmen var...BRA 8D men himla sorglig, "I taket lyser stjärnorna"
Innan Svenskan, och innan språket hade vi SO, och öhh då hade jag tråkigt och tänkte reta pokermupparna lite (några killar i klassen) så, jag gick fram till Jonte, och pokade han på axeln. det resulterade i...EN POKEFAJT 8DD.......... och några hårda slag av mig i armen på Jonte :D det var najs 8) och SOn var tråkig :c

men skönt med helg *-* men ingen Chu idag ;__; de är på JpopCon i Danmark, men nästa vecka blir det 8D
ska bli kul att träffa PCHU gänget igen :3 flumflumflum~~

I helgen blir det stallet -.- och öhhh träffa Michelle och Julia typ ^^







Bjuder på en låt innan jag drar ^^ älskar den här låten *-*<3

Ja ne~ :3

Folk som skrivit vad de tyckt om inlägget
Postat av: Mikuru

Åh en av mina favvosar! :D:D Har den som ringsignal på mobilen stolt x3

2010-11-27 @ 15:59:17
URL: http://garjzla.blogg.se/

Kommentera här så blir jag flum! <8 :

Namn:
Kommenterar du igen kom ihåg dig isånafall?

E-postadress: (Bara jag som ser ;)

URL/Din AWESOME blogg 8D :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0